
Jeżeli nie zależy nam na tym, żeby stworzony przez nas towar był reklamowany na obszarze pełnego kraju poprzez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów reklamowania towaru i produktu, dzięki czemu będziemy mieć również pewność, że to skutkuje oraz działa na ewentualnych kontrahentów.
Duża grupa drobnych biznesmenów z stworzonego przez nas kraju ogranicza reklamowanie własnego artykułu jedynie do regionalnego środowiska, gdzie jest się znanym i rozpoznawanym, jednak w skali krajowej nie ma się jakiegokolwiek pożytku. Tacy przedsiębiorcy stosują do reklamowania się w głównej mierze reklama neon. Takie oświetlenia reklamowe są idealnym i tanim sposobem na reklamowanie się, dzięki czemu można mieć pewność, iż dana reklama zamieszczona na takim neonie prędko dotrze do prawdopodobnego kontrahenta, który będzie mógł się zaznajomić z tym co reklamujemy i jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych biznesmenów taka reklama jest w zupełności wystarczająca, to naturalnie dzięki czemu tak wiele osób w naszym kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego produktu w mediach nie jest tanie, jednak jeżeli pragniemy się liczyć na rynku i skutecznie rywalizować z innymi produktami z tej samej branży, musimy zrobić należytą kampanię reklamową, która może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile pragniemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając wielki zapas gotówki na reklamę jesteśmy w stanie skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy też Internet, aktualnie cieszących się największym powodzeniem wśród biznesmenów mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć jednakże wypada, iż niewielu przedsiębiorców w stworzonym przez nas kraju stać oczywiście na ten sposób reklamowania, przez co większość z nich musi po prostu z tego rezygnować oraz szukać innych sposobów propagowania swoich towarów. Słusznym sposobem są neony marketingowe, cieszące się obecnie niezwykle znaczącym zainteresowaniem głównie wśród mniejszych biznesmenów, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.